DAN 54 (1126.33 – 1155.06 km) (8.8.2019.)

Nakon što sam obavio opskrbu i pričekao da mi se veš malo posuši krenuo sam putem Grožnjana. Rokao sam po IPP-u, a već nakon sat vremena uhvatila me takva kiša, prolom oblaka i grmljavina da sam svakim okidanjem groma strijepio da li će mi ovo biti zadnji. Mokar do kože došao sam do sela Pruhari i odlučio potražit sklonište u obližnoj kući. Ljupka Irena i njezin otac sklonili su me dok kiša nije prošla i s njima sam se družio gotovo sat vremena. Ponudili su mi da ostanem i prenoćim, no kilometri u glavi i kraj sekcije B tjerali su me da idem dalje.

Nije prošlo niti 10 minuta i kiša je ponovno počela, a niti gromovi nisu falili. Jedva sam došao do ceste na rijeci Mirni i sklonio se u obližnjem restoranu gdje sam usput obavio gablec.

Sit i mokar krenuo sam dalje po IPP-u do Grožnjana i putem sam prošao sela Čabrnica, Vižiniti, Laganiši, Sveta Lucija, Sveti Ivan, Mlin te se pred sam Grožnjan spojio na Parenzanu koju sam pratio do samog Grožnjana.

Danas se desilo nekoliko stvari:

• dva puta sam nemilosrdno pokisnuo i svaki put kada bi se osušio prolazio sam kroz gusti zeleni tunel tog dijela IPP-a pa bi ponovno bio mokar,
  • izgubio sam omiljenu majicu, plavu Dalmacija Ultra Trail majicu sa kojom sam počeo ovu moju šetnju,
  • prešao sam točno polovicu puta od ukupnih 2109 kilometara.

Došavši u Grožnjan imao sam svaku namjeru spavati ispod gradskih zidina ili ispred crkve, a prema naputku Gorana, no u gradu je bilo nekakvo događanje i ljudi je bilo ko sardina u moru. Smjestiti se nisam mogao nigdje pa sam odlučio pronaći plaćeni smještaj. Taj smještaj sam bome dobro platio, no nisam imao vremena za žaljenje, morao sam se naspavati i sutra krenuti dalje i napokon završiti sekciju B.

Grožnjan je prekrasan, prošao sam ovdje nekoliko puta u sklopu utrke 100 milja Istre, no prvi put sam ovdje u ne-trkačkoj funkciji pa sam izdvojio vrijeme i prošetao se ovim pitoresknim gradićem.

DAN 55 (1155.06 – 1184.4 km) (9.8.2019.)

Umor je bio vidljiv, već od jutra sam shvatio da će današnji dan biti težak, no bio sam sretan jer ću napokon doći do obale i završiti sekciju B. Izašao sam iz smještaja i pozdravio najmodavku te se uputio prema lokalnom dućančiću, obavio malu opskrbu, doručkovao i tek oko 10h krenuo dalje. Današnji je cilj doći do najzapadnije točke RH, svjetionika na Savudriji.

Cijelim sam putem pratio Parenzanu i ponešto IPP-a, a prvo zaustavljanje napravio sam dva i pol sata u Kaldaniji. O kako je sjelo pivo! Vani je fino pržilo, no bio sam odlučan što prije naći se s Goranom kako bi mu ostavio ruksak i bez tereta odradio posljednjih devet i pol kilometara sekcije B.

Oko 17h došao sam do svjetionika na Savudriji i gotovo da sam zaurlao od sreće no suzdržao sam se jer sam bio okružen vojskom stranih turista. Umjesto toga, poslikao sam se ispred svjetionika, legao na travnatu hladovinu te pričekao Gorana da me pokupi.

To je to, sekcija B in the bag, a sada na jedan dan odmora :)

DAN 56 (0-DAY) (10.8.2019.)

Jučer i danas ugostili su me Goran Blažević i Maja Klarić, vama vjerojatno poznati po mnogobrojnim putovanjima i napisanim knjigama. Divni su to ljudi, znali su da sam umoran pa me nisu previše gnjavili pitanjima već su čekali da se odmorim i sam započnem razgovor. Današnji sam dan proveo u društvu Maje i Gorana, razglabali smo o koječemu, njihovim putovanjima i knjigama te CLDT projektu.

Prije spavanja napravio sam mentalni rezime puta i pokušao se pripremiti za ono što me čeka dalje, a to je prelijepa ali ponešto surova Istra. Vidimo se negdje na sekciji C, koja me vodi od Savudrije do najjužnije točke RH, Rta Oštro na Prevlaci!